^^ kawan-kawan ^^

Mari Like !

^_^ tabung ^_^

Khamis, 2 Ogos 2012

New Family Member

hai- hai . Assalamualaikum ..
aku nk share something yg hepi nie !
Tanggal 13/04/2012..
My lovely mother  selamat melahirkan seorang baby perempuan yg teramat comel !
Weeeeee, aku dpt adik lg ! Comel laaa.. Abah dgn mak nak makan baby tu
NUR IMAN ADAWIYAH BT MOHAMAD NASIR ,
 Nie adik Miss  yg ke-4 dan ahli keluarga kami dah bertambah seorang !
Excited betul nak dpat adik baru kan, yalaaaaa, aku dah besaq gajah mcm nie pun dapat adik lg !
Syiok taw ,hampa ada?tadak kn?aku ada...yeyeyeye..
nie ada gmbaq baby iman , comeeel taw , ok enjoy .
nnti aku update lg ok . bai-bai assalamualaikum..


baby iman masa baru sampai rumah dari hospital. 


heee , baru nak tengok dunia.


alaaaa , dah botak laaa .


cakkkk , say hi !


bwwweeerrrkk :P

comel dak adik kami ? hahaha , best taw ada adik nie , dan masa nie aku 18 thun , lepasan SPM , mmg  duk rumah jaga mak dalam pantang , ambik alih semua keja mak , hantaq adik-adik p sekolah , p cari ikan kt market , balik masak , urus mak dgn baby iman , ambik adik sekolah . penaattt oooo . takpaa , tak kesah pun semua  tu , bukan org len pun kan , family sendri jugak , ok laa , dok potpetpotpet , nnti aku update lg taw , bai-bai assalamualaikum <3


Terima Kasih. Datang Lagi :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

^_^ muzium negara ^_^